سفارش تبلیغ
صبا ویژن
کدورت، سرآغاز جدایی است . [امام علی علیه السلام]
yazd blog
درباره



yazd blog

وضعیت من در یاهـو
کوشا
ما بر سر پیمان خود استواریم . . .
آهنگ وبلاگ
بیانیه شماره 3 جنبش سرخ حسینی

جنبش سرخ حسینی به‌مناسبت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، سومین بیانیه خود را صادر کرد.

به گزارش رجانیوز، در این بیانیه آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

اللّهُ وَلِیُّ الَّذِینَ آمَنُواْ یُخْرِجُهُم مِّنَ الظُّلُمَاتِ إِلَى النُّوُرِ وَالَّذِینَ کَفَرُواْ أَوْلِیَآؤُهُمُ الطَّاغُوتُ یُخْرِجُونَهُم مِّنَ النُّورِ إِلَى الظُّلُمَاتِ أُوْلَئِکَ أَصْحَابُ النَّارِ هُمْ فِیهَا خَالِدُونَ

صدق الله العلی العظیم

ما می آییم تا در سالروز ورود امام(ره) انتقام توهین به تصویر ایشان را بگیریم.

ما می آییم تا انتقام خون پاک مردم مظلوم و بسیجیان شهید در فتنه ی پس از انتخابات را بگیریم.

ما می آییم تا انتقام هتک حرمت مقدسات و آتش زدن به مساجد و کلام الله را بگیریم.

ما می آییم تا انتقام دشنام‌ها و خون دل خوردن های 7 ماه ملت حسینی را بگیریم.

ما می آییم تا انتقام آتش زدن بیت المال مسلمین و ملت مسلمان را بگیریم.

ما خواستار آنیم تا اموال غارت شده بیت المال را از غارتگرانش -که امروز از سر شکم سیری به صف استکبار پیوسته‌اند و در خیال خام بازگرداندان منش مستکبران به این کشور هستند- پس بگیریم.

آری ما می‌آییم!

ملت بزرگ ایران !

بار دیگر 22 بهمن سالروز پیروزی لشگر خدا بر جنود ابلیس فرا رسید . ملت رشید ایران سراپا شور و شعور در تدارک برگزاری راهپیمایی بزرگ 22 بهمن است تا بالندگی انقلاب الهی خویش رادر سی و یکمین سالگرد تاسیس نظام جمهوری اسلامی ایران به رخ جهان استکبار بکشد و فروغ امید را در دل مستضعفان عالم فروزان تر سازد .

22 بهمن نماد وحدت کلمه ملت مجاهد ایران است ؛ وحدتی برگرفته از کلمه توحید که حضرت روح الله در جان این ملت دمید و می رود تا علم پیروزی نهایی حق بر باطل و عدل بر ظلم و وحدت بر تفرقه را بر سراپرده گیتی برافرازد .

و این رود زلال و خروشانی که امواج انسان های موحد روز 22 بهمن در خیابان های سراسر ایران اسلامی جاری می‌سازد ، هر ناخالصی و باطلی را از سر راه نهضت جهانی اسلام زدوده و خواهد زدود .

امسال نیز راهپیمایی عظیم 22 بهمن با عظمت و شکوه بیش از پیش در جای جای سرزمین خونرنگ ایران برگزار خواهد شد تا به مستکبران و ایادی داخلی شان بفهماند درخت تناور انقلاب اسلامی و جمهوری اسلامی ایران استوارتر از آن است که با فتنه هایی همچون کودتای رنگی و انقلاب مخملی غباری بر چهره نورانی اش بنشیند .

سران فتنه که با تزویر و جعل امضای تشکل های سیاسی در صدد به راه‌انداختن بلوای و اغتشاشی دیگر هستند بدانند که دوران مدارا تمام شده است؛ این سرزمین سرزمین مردمی است که هر روزشان عاشورا و جای جای خاک وطنشان کربلاست.

ملت سلحشور ایران!

ای کاش می‌شد و می توانستیم جلوی خشم شما را بگیریم و به سران فتنه و ایادیشان این فرصت را بدهیم تا با همان جمعیت چند ده نفری‌یشان به میان دریای خروشان ملت بیایند تا بر همه شرق و غرب عالم عیان شود که اراده و جمعیت ایران اسلامی در کدام سوی جبهه حق و باطل است و به عظمت ملت ایران اسلامی پی ببرند. اما خشم شدید ملت نسبت به این گروه فتنه‌گر بی‌خبر از خدا و شعارهای تفرقه افکنانه و انحرافی‌شان بخصوص بعد از حوادث تلخ عاشورا به قدری است که هیچ سدی نمی‌تواند مقابل این رود خروشان را بگیرد.

سران فتنه که به اشارت آمریکا و انگلیس و صهیونیزم بیانیه می‌دهند و مردم را به خیابان‌ها دعوت می کنند میان ملت نیستند و از عمق وجود ملت و ارزش‌های جاویدان آنها بی‌اطلاعند. اینان شب و روزشان را پای سایت ها و تلویزیونهای ماهواره ای صبح می‌کنند و چشم به دهان اربابان خارج نشین دوخته‌اند.

آیا اینان از عمق خشم و انگیزه ی انتقام گیری مردم از حرمت شکنان عاشورا مطلع نیستند؟ آیا ندای انقلابی حماسه ی 9 دی ماه و فریاد خشمگینانه ملت را نشنیده‌اند؟ شاید هم هنوز در اندیشه ی شهید سازی برای سناریوی مظلوم نمایی خویش‌اند و بدشان نمی آید که عده ای از ایادی فریب‌خورده‌شان را به کشتن دهند تا بلکه رضایت هر چه بیشتر اربابان امپریالیستی خود را جلب کنند!

ملت عاشورایی ایران!

فتنه گران بدانند که جنایات و آشوب های بعد از انتخابات غرورآفرین دهم - و بویژه هتک حرمت عاشورای حسینی – کاسه صبرفرزندان ملت را در جنبش سرخ حسینی لبریز کرده و نهم دی ماه ما نیز همچون آحاد ملت حرف آخرمان را زده ایم . از این پس هر سخن باطلی را با غریو علوی ، و هر گام منحرفی را با قیام حسینی پاسخ خواهیم داد.و همان کار را می‌کنیم که ملت در 22 بهمن 57 با هویداها و رحیمی‌ها و خسرودادها و سایر جنایتکاران کرد.

ما دریای بی کرانه 22 بهمن را نماد یکدلی و یکرنگی ملت عاشورایی ایران می دانیم و در این دریای زلال هیچ رنگی جز بیرنگی و هیچ کلامی جز سخن ملت و هیچ گامی جز راه هدایت و ولایت رابرنمی تابیم .

ما به یاری خداوند همراه مردم بیداردلمان در روز 22 بهمن به خیابان ها خواهیم آمد تا طبق فرمایش امام و رهبرمان جبهه استکبار را مبهوت سازیم . نیک می دانیم تمامی ملت از هر سلیقه و گرایشی با همین انگیزه در راهپیمایی عظیم این روز شرکت خواهند کرد ، و اگر با خارهای ناچیزی در پای ملت مواجه شویم ، یک بار برای همیشه آن را از پای امام و امت بیرون خواهیم کشید و مسیر راهپیمایی را به سمت خانه های فتنه گران تغییر خواهیم داد تا خانه های اشرافیشان را بر سرشان خراب کنیم. این گوی و این میدان .

مسیر راهپیمایی وی‍ژه جنبش سرخ حسینی پس از دریافت آخرین اخبار از اردوگاه فتنه گران به استحضار ملت شریف ایران خواهد رسید.


والسلام علی عبادالله الصالحین و الشهداء الصدیقین

جنبش سرخ حسینی


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط کوشا 88/11/20:: 9:22 عصر     |     () نظر